Riddles and mathematical games

Proje, matematiksel bilmeceleri ve sayılar ve hesaplamalarla muhakeme içeren oyunları incelemeyi amaçlamaktadır. Bu sorunları çözmek için, matematikte iyi olmak zorunlu değildir. Mantıklı bir zihin çoğunlukla yeterli olacaktır. Bir hesap makinesi, tabii ki yardımcı olabilir.

Öğrenciler gruplara ayrılacak. Her grup bilmece veya matematik oyunu çalışacak; diğer grup bunları nasıl çözeceğini açıklayacaktır.

Malzeme farklı biçimlerde (animasyonlar, metinler, videolar, görüntüler ...) olacaktır. Genellikle, Web 2.0 araçları kullanılarak oluşturulur.

Projenin amacı iletişim için farklı dillerin kullanılması, bilmeceler ve matematik oyunları çözme.

Projenin ana hedefi, öğrencilerin matematiğe olan motivasyon ve ilgisini artırmaktır. Projenin diğer hedefleri:

-Çözüm bulmak için dikkatli düşünme

-Matematiksel, bilgisayar, fiziksel, teknik beceriler

-Master web araçları

-Ortak uygulamalar kullanarak öğrenci iş birliği

-Dilsel iletişimde yetkinlik

-Sosyal ve toplumsal beceriler

-Grup çalışması ve iş birliği

-Dijital beceri

18.01.2021 199

18-01-202118-01-202118-01-202118-01-2021